План заходів 2024-2025 р.



«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Директор Златопільського ліцею

м. Новомиргорода

__________________С.Сергата

 

 

План заходів

спрямованих на запобігання та протидії дискримінації та

булінгу (цькуванню) в Златопільському ліцеї

на 2024-2025  н. р.

Зміст роботи

Клас

Термін проведення

Відповідальний

1.

Сприяти неухильному виконанню педагогічними працівниками закладу освіти Конвенції ООН «Про права дитини», Закону України «Про охорону дитинства» законодавств України в галузі освіти в частині збереження фізичного, духовного, психічного здоров’я та поваги до людської гідності дитини.

педагоги

серпень

директор

ліцею

2.

Довести до відома працівників школи

1. Правила поведінки, права та обовязки учнів  школи

2. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування).

3. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти.

 

педагоги

серпень

практичний психолог

3.

Ознайомлення педагогічних працівників з антибулінговою програмою

педагоги

серпень

практичний психолог

4.

Довести до відома батьків учнів школи

1. Правила поведінки, права та обовязки учнів  школи

2. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування).

3. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти

батьки

 

вересень

 

класні керівники практичний психолог

5.

Довести до відома учнів школи

1. Правила поведінки, права та обовязки учнів  школи

2. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування).

3. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти

учні

вересень

жовтень

класні керівники практичний психолог

6.

Забезпечити на сайті ліцею відкритий доступ до такої інформації та документів:

1. Правила поведінки, права та обовязки учнів  школи

2. План заходів   щодо запобігання та протидії булінгу (цькування) на 2024/2025 навчальний рік

3. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування);

4. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти

учні

батьки

педагоги

протягом року

практичний психолог

7.

Всеукраїнський тиждень проти булінгу

учні

 

Жовтень

 

практичний психолог

класні керівники

педагог-організатор

8.

Розповсюдження буклетів   «Поради як боротися з булінгом!», « Як запобігти  булінгу в учнівській спільноті», «Не залишайся наодинці, звернись по

допомогу».

«Чи знаєш ти, як захистити себе і своїх друзів? Як ти можеш захиститися від булінгу? За що несеш відповідальність перед Законом? Ознайомся з цією пам’яткою, дізнайся просвої права і обов’язки вже сьогодні!»

 

5-11

вересень

березень

 

практичний психолог

 

 

9.

Проведення класних виховних годин

5-11

протягом року

класні

керівники

10.

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:

- спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

- опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

- психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

5-11

протягом року

практичний психолог

11.

Поширення матеріалу на сайті закладу:

 «Безпека дітей в Інтернеті»,

 «Що таке булінг?»,

 «Зупинимо булінг разом».

учні

батьки

протягом року

практичний психолог

12.

Просвіта та профілактика:

- Виховна година з елементами тренінга «Шкільний булінг», «Стоп булінг»

 

- заняття з елементами тренінгу «Протидія торгівлі людьми у воєнний час»

- заняття з елементами тренінгу «Стоп булінг»

- Заходи  в рамках акції «16 днів проти насильства»   (25 листопада-10 грудня)

- виховна година « Особиста цінність та безпека» щодо безпечної поведінки з незнайомцями.

.https://www.savechild.com.ua/teachers

- Година спілкування  «Незамінний гаджет»

- Перегляд відеороликів та їх обговорення:

- «Булінг. Шкільна травля»

- «Зупиніть булінг»

- «Безпечна школа»

- «Булінг у школі. Як його розпізнати».

- «На різних позиція»

- «Кібербулінг або агресія в інтернеті»

- «Спосіб розпізнавання і захист дитини»

- Бесіда-подорож про користь та шкоду інтернет-мережі «Інтернет: глобальне добро або зло»

- Індівідуальні та групові заняття для різних вікових груп щодо  попередження насильства.

 

5

7 а, 7б

 

 

 

7-8

 

 

 

9-11

 

 

5-11

 

 

 

5-6

 

 

 

 

 

 

9-11

 

 

 

5-11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7а-7б-9

 

 

 

 

 

5-11

 

вересень

 

 

 

 

жовтень

 

 

 

листопад

 

 

листопад-грудень

січень

 

 

 

лютий

 

 

 

лютий березень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

березень квітень

 

 

 

 

постійно

практичний психолог

13.

Акція «Геть насильству над дітьми» в рамках  акції «16 днів проти насильства

5-11

 

практичний психолог

14.

Підготувати пам'ятку для батьків закладу «Що вам потрібно знати про насилля та що потрібно робити».

батьки

грудень

практичний психолог

15.

Анкетування «Булінг та його прояви в дитячому середовищі».

 

батьки

грудень

січень

 

практичний психолог

16.

Тренінг з елементами навчання для вчителів «Профілактика булінгу в учнівському середовищі під час дистанційного навчання»

педагоги

січень

практичний психолог

17.

Зустріч з представником ювенальної превенції

5-11

лютий

практичний психолог

педагог -організатор

18.

Батьківські збори

9

березень

практичний психолог

19.

Поради психолога щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу,мобінгу

 

педагоги

березень

практичний психолог

20.

Круглий стіл для педколективу «Безпечна школа. Маски булінгу»

педагоги

квітень

практичний психолог

21.

Тренінгове заняття для батьків: «Булінг, кібербулінг. Шляхи його уникнення»

5-6

батьки

квітень

практичний психолог

класні керівники

 

 

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Директор

Златопільської гімназії

м. Новомиргорода

__________________Бирзул В.Л.

 

 

 

План роботи

щодо попередження булінгу, насильства та жорстокого поводження в освітньому середовищі

на 2020-2021 н.р.

 

 

Зміст роботи

Клас

Термін проведення

1.

Сприяти неухильному виконанню педагогічними працівниками закладу освіти Конвенції ООН «Про права дитини», Закону України «Про охорону дитинства» законодавств України в галузі освіти в частині збереження фізичного, духовного, психічного здоров’я та поваги до людської гідності дитини.

педагоги

протягом року

2.

Пропагувати під час освітнього процесу формування навичок здорового способу життя серед дітей та молоді, запровадження високої педагогічної культури, толерантного ставлення до дітей.

учасники освітнього процесу

протягом року

3.

Психологічна просвіта

«Вирішення конфліктів мирним шляхом. Конфлікти в навчальному закладі»;

«Булінг у школі: причини, наслідки допомога».

 

педагоги

вересень

березень

 

4.

 Лекція «Домашнє насильство!»;

 

5-11

вересень

5.

Тренінг «Захист дітей від насильства та жорстокого поводження»

9-11

вересень

6.

Тренінг «Закон – обов’язковий для всіх»;

 

7-11

жовтень

7.

Тренінг  «Профілактика булінгу в учнівському середовищі».

5-11

жовтень

8.

Акція «Геть насильству над дітьми» в рамках  акції «16 днів проти насильства

5-11

листопад

9.

Круглий стіл на тему

« Що породжує жорстокість?»

6-7

листопад

10.

Психологічна просвіта батьків:

«Відповідальне батьківство»;

«Сім’я – простір без насильства»;

«Батьківське ставлення до дитини».

батьки

жовтень

грудень

травень

11.

Поради «Як допомогти дітям упоратися з булінгом».

5-11

протягом року

12.

Психодіагностика здобувачів освіти (вибірково) на визначення схильності до агресивної поведінки

 

учні

за потребою

13.

Проведення психолого-педагогічного семінару  «Насильство – гостре соціальне явище. Вплив насильства на психіку дитини».

педагоги

січень

14.

Години спілкування на тему: «Кібербулінг».

9-11

протягом року

15.

Анкета виявлення жорстокого поводження з дітьми.

6-9

грудень

16.

Консультативний пункт

«Скринька довіри».

5-11

постійно

17.

Перегляд відеороликів:

 «Нік Вуйчич про булінг у школі»,  «Зупиніться!!! МОЯ Історія про Булінг і Кібербулінг».

5-11

протягом року

18.

Бесіда  «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг».

6-8

травень-квітень

19.

Тренінг «Як протистояти тиску та відстоювати власну позицію»

5-6

травень


Немає коментарів:

Дописати коментар