«ЗАТВЕРДЖУЮ»
Директор
Златопільського ліцею
м.
Новомиргорода
__________________С.Сергата
План заходів
спрямованих на запобігання та протидії
дискримінації та
булінгу (цькуванню) в Златопільському
ліцеї
на 2024-2025 н. р.
№ |
Зміст
роботи |
Клас |
Термін
проведення |
Відповідальний |
1. |
Сприяти неухильному виконанню педагогічними працівниками закладу освіти Конвенції ООН «Про права
дитини», Закону України «Про охорону дитинства» законодавств України в галузі
освіти в частині збереження фізичного, духовного, психічного здоров’я та
поваги до людської гідності дитини. |
педагоги |
серпень |
директор ліцею |
2. |
Довести до відома працівників школи 1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів школи 2. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі
освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування). 3. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у
закладі освіти.
|
педагоги |
серпень |
практичний психолог |
3. |
Ознайомлення
педагогічних працівників з антибулінговою програмою |
педагоги |
серпень |
практичний психолог |
4. |
Довести до відома батьків учнів школи 1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів школи 2. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі
освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування). 3. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у
закладі освіти |
батьки |
вересень
|
класні керівники практичний
психолог |
5. |
Довести до відома учнів школи 1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів школи 2. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі
освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування). 3. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у
закладі освіти |
учні |
вересень жовтень |
класні керівники практичний
психолог |
6. |
Забезпечити на сайті ліцею відкритий доступ до такої інформації та
документів: 1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів школи 2. План заходів щодо запобігання та протидії булінгу
(цькування) на 2024/2025 навчальний рік 3. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі
освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування); 4. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у
закладі освіти |
учні батьки педагоги |
протягом року |
практичний психолог |
7. |
Всеукраїнський
тиждень проти булінгу |
учні
|
Жовтень
|
практичний психолог класні керівники педагог-організатор |
8. |
Розповсюдження
буклетів «Поради як боротися з булінгом!»,
« Як запобігти булінгу в учнівській
спільноті», «Не залишайся наодинці, звернись по допомогу». «Чи знаєш ти, як захистити себе
і своїх друзів? Як ти можеш захиститися від булінгу? За що несеш
відповідальність перед Законом? Ознайомся з цією пам’яткою, дізнайся просвої
права і обов’язки вже сьогодні!»
|
5-11 |
вересень березень
|
практичний психолог
|
9. |
Проведення
класних виховних годин |
5-11 |
протягом року |
класні керівники |
10. |
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: - спостереження
за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; - опитування
(анкетування) учасників освітнього процесу; - психологічні
діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних
станів учнів; |
5-11 |
протягом року |
практичний психолог |
11. |
Поширення
матеріалу на сайті закладу: «Безпека
дітей в Інтернеті», «Що таке
булінг?»,
«Зупинимо булінг разом». |
учні батьки |
протягом року |
практичний
психолог |
12. |
Просвіта
та профілактика: - Виховна
година з елементами тренінга «Шкільний булінг», «Стоп булінг»
- заняття
з елементами тренінгу
«Протидія торгівлі людьми у воєнний час» - заняття
з елементами тренінгу «Стоп булінг» - Заходи в
рамках акції «16 днів проти насильства»
(25 листопада-10 грудня) - виховна
година « Особиста цінність та безпека» щодо безпечної поведінки з
незнайомцями. .https://www.savechild.com.ua/teachers - Година спілкування «Незамінний
гаджет» - Перегляд
відеороликів та їх обговорення: - «Булінг.
Шкільна травля» - «Зупиніть
булінг» - «Безпечна
школа» - «Булінг
у школі. Як його розпізнати». - «На
різних позиція» - «Кібербулінг
або агресія в інтернеті» - «Спосіб розпізнавання і захист дитини» - Бесіда-подорож про користь та шкоду інтернет-мережі
«Інтернет: глобальне добро або зло» - Індівідуальні та групові заняття для різних
вікових груп щодо попередження
насильства. |
5 7 а, 7б
7-8
9-11
5-11
5-6
9-11
5-11
7а-7б-9
5-11 |
вересень
жовтень
листопад
листопад-грудень січень
лютий
лютий березень
березень квітень
постійно |
практичний
психолог |
13. |
Акція
«Геть насильству над дітьми» в рамках
акції «16 днів проти насильства |
5-11 |
|
практичний
психолог |
14. |
Підготувати пам'ятку для
батьків закладу «Що вам потрібно знати про насилля та що потрібно робити». |
батьки |
грудень |
практичний
психолог |
15. |
Анкетування «Булінг та його прояви в дитячому середовищі».
|
батьки |
грудень січень
|
практичний психолог |
16. |
Тренінг з елементами навчання для вчителів «Профілактика булінгу в учнівському середовищі під час дистанційного
навчання» |
педагоги |
січень |
практичний
психолог |
17. |
Зустріч з представником ювенальної превенції |
5-11 |
лютий |
практичний
психолог педагог -організатор |
18. |
Батьківські
збори |
9 |
березень |
практичний психолог |
19. |
Поради психолога щодо запобігання будь-яким проявам
дискримінації, булінгу,мобінгу
|
педагоги |
березень |
практичний психолог |
20. |
Круглий
стіл для педколективу «Безпечна школа. Маски булінгу» |
педагоги |
квітень |
практичний психолог |
21. |
Тренінгове заняття для батьків: «Булінг,
кібербулінг. Шляхи його уникнення» |
5-6 батьки |
квітень |
практичний психолог класні керівники |
«ЗАТВЕРДЖУЮ»
Директор
Златопільської гімназії
м. Новомиргорода
__________________Бирзул В.Л.
План роботи
щодо попередження булінгу,
насильства та жорстокого поводження в освітньому середовищі
на 2020-2021 н.р.
№ |
Зміст роботи |
Клас |
Термін проведення |
1. |
Сприяти
неухильному виконанню
педагогічними працівниками закладу освіти Конвенції
ООН «Про права дитини», Закону України «Про охорону дитинства» законодавств
України в галузі освіти в частині збереження фізичного, духовного, психічного
здоров’я та поваги до людської гідності дитини. |
педагоги |
протягом
року |
2. |
Пропагувати під час
освітнього процесу формування навичок здорового способу життя
серед дітей та молоді, запровадження високої педагогічної культури,
толерантного ставлення до дітей. |
учасники
освітнього процесу |
протягом
року |
3. |
Психологічна просвіта «Вирішення
конфліктів мирним шляхом. Конфлікти в навчальному закладі»; «Булінг
у школі: причини, наслідки допомога». |
педагоги
|
вересень березень
|
4. |
Лекція «Домашнє насильство!»;
|
5-11 |
вересень |
5. |
Тренінг «Захист дітей від насильства
та жорстокого поводження» |
9-11 |
вересень |
6. |
Тренінг
«Закон – обов’язковий для всіх»;
|
7-11 |
жовтень |
7. |
Тренінг «Профілактика
булінгу в учнівському середовищі». |
5-11 |
жовтень |
8. |
Акція
«Геть насильству над дітьми» в рамках
акції «16 днів проти насильства |
5-11 |
листопад |
9. |
Круглий стіл на тему « Що породжує жорстокість?» |
6-7 |
листопад |
10. |
Психологічна просвіта батьків: «Відповідальне
батьківство»; «Сім’я
– простір без насильства»; «Батьківське
ставлення до дитини». |
батьки |
жовтень грудень травень |
11. |
Поради
«Як допомогти дітям упоратися з булінгом». |
5-11 |
протягом
року |
12. |
Психодіагностика
здобувачів освіти (вибірково) на визначення схильності до агресивної
поведінки |
учні |
за
потребою |
13. |
Проведення
психолого-педагогічного семінару «Насильство – гостре соціальне явище. Вплив
насильства на психіку дитини». |
педагоги |
січень
|
14. |
Години спілкування
на тему: «Кібербулінг». |
9-11 |
протягом
року |
15. |
Анкета виявлення жорстокого
поводження з дітьми. |
6-9 |
грудень |
16. |
Консультативний пункт «Скринька довіри». |
5-11 |
постійно |
17. |
Перегляд відеороликів: «Нік Вуйчич
про булінг у школі»,
«Зупиніться!!! МОЯ
Історія про Булінг і Кібербулінг». |
5-11 |
протягом року |
18. |
Бесіда «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг». |
6-8 |
травень-квітень |
19. |
Тренінг «Як протистояти тиску та відстоювати власну позицію» |
5-6 |
травень |
Немає коментарів:
Дописати коментар